Ψάρι νομίζει ότι είναι σκύλος και απολαμβάνει τα χάδια του ιδιοκτήτη του

0
Ένα ψάρι που πιστεύει πως είναι σκύλος, αγαπά τόσο τα χάδια, που αγνοεί πλήρως το φαγητό του και εστιάζει στον ιδιοκτήτη του.
Το παπαγαλόψαρο ανοίγει τα βράγχια του διάπλατα κάθε φορά που το αφεντικό του, Μπον Σάου από το Μιζούρι, μπαίνει στο δωμάτιο...
Το βίντεο που τράβηξε ο ίδιος με το παράξενα τρυφερό του ψάρι, έχει συγκεντρώσει ήδη πάνω από 1,4 εκατ. προβολές από τότε που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο.
Αυτό το παπαγαλόψαρο πιστεύει ότι είναι σκύλος και θα κάνει τα πάντα για να τραβήξει την προσοχή του αφεντικού του, Μπον Σάου, ακόμα και να αγνοήσει το φαγητό του.
Ο ίδιος αναφέρει: «Αυτός ο μικρός λατρεύει να με παρατηρεί όσο είμαι στο δωμάτιο και θα κάνει τα πάντα για να μου τραβήξει την προσοχή. Όταν τον κοιτάζω κι εγώ, ανοίγει διάπλατα τα βράγχιά του και χορεύει από άκρη σ’ άκρη, ελπίζοντας απλά πως θα τον πλησιάσω για να παίξουμε. Πρέπει να απομακρυνθώ για να ψάξει το φαγητό του, που μέχρι τότε έχει διασκορπιστεί στο νερό».
Ο ιδιοκτήτης λέει επίσης πως σε μια άλλη γυάλα έχει ένα ακόμη παπαγαλόψαρο, αλλά εκείνο δεν θέλει να το αγγίζουν – αν και πιστεύει πως ακόμη κι έτσι τον αγαπά.
«Αυτός ο μικρός λατρεύει να με παρατηρεί όσο είμαι στο δωμάτιο.»
Προσθέτει: «Είναι σαν να έχω έναν σκύλο και μια γάτα. Πρέπει απλά να αγαπάς τις διαφορές τους.»
Κι άλλα παπαγαλόψαρα έχουν βρεθεί να απολαμβάνουν την περιποίηση, όπως ένα που ικανοποιούταν μόνο με ένα 15λεπτο καθημερινό μασάζ από τον ιδιοκτήτη του, Ρόναλντ Ζιρό.
Το βίντεο που τράβηξε με το παράξενα τρυφερό του ψάρι, έχει συγκεντρώσει ήδη πάνω από 1,4 εκατ. προβολές από τότε που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο.
Έχει ένα ακόμη παπαγαλόψαρο, αλλά εκείνο δεν θέλει να το αγγίζουν – αν και πιστεύει πως ακόμη κι έτσι τον αγαπά. Αναφέρει: «Είναι σαν να έχω έναν σκύλο και μια γάτα.»
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)